رئیس رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگاران، همراهی با تمام دولت‌ها را وظیفه صدا‌و‌سیما دانست

صدا‌و‌سیما، ۷۲ درصد مخاطب دارد

هجمه سیاسی علیه صداوسیما، شکست خورده است 

 موفقیت‌های رسانه ملی در چند سال اخیر و در دوره تحول جدید، در بخش‌ها و ارکان مختلف سازمان صداوسیما، به‌ویژه در تولید مجموعه‌های تلویزیونی، نمایشی و برنامه‌های ترکیبی سیاسی و اجتماعی، با رویکرد تبیینی و انعکاس اخبار صحیح درباره جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، به‌خصوص در یک سال گذشته در جنگ با مردم فلسطین، لبنان و یمن چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۱۴۷۸۵۳۰
نویسنده رسول شمالی ورزنده - روزنامه‌نگار

همچنین، انعکاس اخبار لحظه‌به‌لحظه عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «وعده صادق ۱ و ۲» برای مردم جهان، موجب شده تا عملیات گسترده‌ای علیه رسانه ملی شکل بگیرد. در این زمینه، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی ضدانقلاب و معاند و برخی عناصر آنان در داخل کشور، سعی می‌کنند از طریق فضای مجازی، محتوای لازم را برای رسانه‌های غربی وابسته به استکبار جهانی تأمین کنند، اما این تلاش‌ها با شکست مواجه می‌شود. رسانه‌های دشمن در چند روز گذشته مواضع خصمانه و عوام‌فریبانه‌ای علیه رسانه ملی اتخاذ کرده‌اند.

آن‌ها به‌طور مکرر در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی خود با نقد غیرواقعی از برنامه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، سعی دارند با زیر سؤال بردن مسئولان ارشد این سازمان، فضا را علیه آن آلوده کنند. هدف آن‌ها این است که با به‌چالش‌کشیدن برنامه‌های صداوسیما، به گونه‌ای وانمود کنند که اخبار، فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و برنامه‌های رادیویی این رسانه با کاهش مخاطب مواجه شده‌اند. در واقع، به زعم خودشان به‌دنبال ایجاد یک بحران فرهنگی و هنری در بین قشر‌های مختلف مردم هستند. این در حالی است که نه‌تن‌ها درصد مخاطبان برنامه‌های صداوسیما کاهش نیافته، بلکه برخی تولیدات فاخر تلویزیونی مانند مجموعه «طوبی» که اخیرا از شبکه یک سیما پخش شده، در داخل و خارج از کشور از درصد مخاطبان بالایی برخوردار است. این درحالی‌است که بسیاری از تولیدات تصویری در بستر شبکه نمایش خانگی و در سکو‌های رسانه‌های فضای مجازی هرگز این میزان از مخاطب را نتوانسته‌اند جذب خود کنند. این موارد نشان می‌دهد که دشمنان ما امروز با توجه به شکست‌های متعدد و پی‌درپی‌ای که در بخش‌های مختلف نظامی، سیاسی و امنیتی و علمی از جمهوری اسلامی ایران متحمل شده‌اند، می‌خواهند از طریق فضای فرهنگی و هنری وارد کارزار با ما شوند، لذا با چیدن دسیسه‌ها و فتنه‌های جدید قصد دارند که به اهداف شوم خود برسند، درحالی‌که مردم ما به‌خوبی می‌دانند که این شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان خارج‌نشین معاند، رسانه نیستند و درواقع پایگاه دشمن هستند که با دروغ‌پراکنی و ایجاد چالش و حاشیه، جاده‌صاف‌کن استکبار جهانی محسوب می‌شوند و به‌نوعی به‌عنوان بازوی رسانه‌ای سرویس‌های جاسوسی انگلیس، آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی عمل می‌کنند؛ بنابراین همه باید هوشیار باشیم و یقینا مردم ولایتمدار و انقلابی ما هرگز در دام این شیاطین رسانه‌ای قرار نخواهند گرفت، چراکه استقبال بسیار خوب قشر‌های مختلف مردم ایران اسلامی از برنامه‌های متنوع و جذاب شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی نشان می‌دهد که به‌رغم همه تبلیغات گسترده رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی، آمریکا و رژیم‌صهیونیستی علیه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، مردم ما با بی‌اعتنایی به برنامه‌های این رسانه‌های معاند همچنان به برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی توجه دارند و از برنامه‌های رسانه ملی بهره می‌برند و نیز با دست رد زدن به خواسته‌ها و تقاضای شبکه‌های تلویزیونی معاند علیه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صداوسیما موجب عصبانیت و خشم آن‌ها شده‌اند. 

رسانه‌ملی در دوره تحول در ریل اصلی خود قرار گرفته است. انصافا پیشرفت‌ها و توسعه‌ای که طی این چند سال تحول در خصوص تولید و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب در صداوسیما در رابطه با ساخت مجموعه‌های فاخر تلویزیونی و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده و متنوع و برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، هنری در رسانه ملی داشتیم و داریم و ان‌شا‌ءا... به لطف الهی با شتاب بیشتری هم به پیش خواهد رفت، دشمنان ما را بیش از پیش مایوس کرده است. یقینا دشمنان ما در این جبهه بسیار مهم فرهنگی و هنری هم با شکست مفتضحانه دیگری روبه‌رو خواهند شد که نشانه‌های آن را هم‌اکنون با تولید و پخش برنامه‌های فاخر و مجموعه‌های تلویزیونی پرمخاطب شاهد هستیم؛ بنابراین امروز سربازان رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران در رسانه ملی در جبهه‌های فراتر و جهانی علیه دشمنان انقلاب اسلامی و رسانه‌های وابسته به آمریکا و رژیم خونخوار صهیونیستی در میدان نبرد رسانه‌ای حاضرند و با آمادگی کامل در مقابل همه این هجمه‌ها ایستاده‌اند و پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها